Dbamy o to, aby serwis systemów klimatyzacji działał kompleksowo. Jeżeli potrzebujesz rady w sprawie swojego urządzenia bądź pojawił się problem techniczny – nasz dział Wsparcia postara się pomóc.
W zależności od sytuacji oraz Państwa potrzeb prosimy o wybór jednego z dwóch dostępnych na naszej stronie formularzy : zgłoszenia gwarancyjnego lub zgłoszenia pogwarancyjnego.
- Jedynym podmiotem, który jest upoważniony do wypełnienia i wysłania zgłoszenia gwarancyjnego lub pogwarancyjnego oraz udzielenia gwarancji jest Autoryzowany Punkt Serwisowy systemów klimatyzacji Heiko.
Jeśli są Państwo użytkownikami systemów klimatyzacji Heiko i mają problem z naszymi urządzeniami, zapraszamy do kontaktu z Autoryzowanymi Partnerami Heiko w celu naprawy usterki.
Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Wsparcie ds. Serwisu +48 723 737 378