Dbamy o to, aby serwis systemów klimatyzacji działał kompleksowo. Jeżeli potrzebujesz rady w sprawie swojego urządzenia bądź pojawił się problem techniczny – nasz dział Wsparcia postara się pomóc.

W zależności od sytuacji oraz Państwa potrzeb prosimy o wybór jednego z dwóch dostępnych na naszej stronie formularzy : zgłoszenia gwarancyjnego lub zgłoszenia pogwarancyjnego.

  • Jedynym podmiotem, który jest upoważniony do wypełnienia i wysłania zgłoszenia gwarancyjnego lub pogwarancyjnego oraz udzielenia gwarancji jest Autoryzowany Punkt Serwisowy systemów klimatyzacji Heiko.

Jeśli są Państwo użytkownikami systemów klimatyzacji Heiko i mają problem z naszymi urządzeniami, zapraszamy do kontaktu z Autoryzowanymi Partnerami Heiko w celu naprawy usterki.

Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Wsparcie ds. Serwisu +48 723 737 378

Zgłoszenie gwarancyjne

 

Zgłoszenie pogwarancyjne